Sel korral tuleb meile külla digimeediaagentuuri Convertal digiteenuste juht Christina Värno ning arutleme selle üle, kuivõrd sõltuvad sinu äritulemused turundusest.
Mis oleks kui lõpetaksid homnepäev Meta reklaamide tegemise? Või telekampaaniad? Lühiajalised mõõdikud nagu klikid, vaatamised ja konversioonid annavad küll aimu, kuid ei kajasta ilmtingimata turundustegevuste pikaajalist väärtust.
Seminari eesmärk on avada uksed turunduse tegeliku mõju analüüsimisse, kasutades statistilisi mudeleid ja meetodeid nagu Marketing Mix Modeling (MMM).
Analüüsimeetodid annavad võimaluse prognoosida, kuidas tänased eelarve muutused mõjutavad äritulemusi aasta perspektiivis. Lisaks uurime, millist infot saab analüüsi käigus turunduseelarve optimeerimiseks kasutada. Google Analytics on hea tööriist, kuid vajab enda kõrvale meetodeid tulemuste tõlgendamiseks, sest liiga tihti lastakse end sealsetel numbritel petta.
Palun anna enda tulekust teada SIIN.