Kiiresti muutuvas majanduskeskkonnas on igapäevaselt fookuses müügieesmärkide täitmine. Samas kulude analüüsimisel piirdutakse sageli kogukulude ja eelarvestatu võrdlemisega.
Kulude täpsem jaotus tegevuste, protsessi osade või ka klientide vaates aga võimaldab saada täpsemat infot ettevõtte strateegiliste otsuste tegemisel.
Kuigi ettevõtte müügitöötaja jaoks võib iga klient olla väärtuslik, siis kas ettevõtte vaates on iga väärtuslik klient ka kasumlik?
Seminaril:
– räägitakse klientide olulisusest ning nõudluse täpsest ja õigeaegsest prognoosimisest
– kirjeldatakse praktilise uurimuse käigus ettevõttele loodud kliendipõhist kuluarvestussüsteemi
– tutvustatakse ettevõtete igapäevatöös kasutatavaid kliendi- ja kuluarvestusega seonduvaid täiendavaid finantsmõõdikuid
Seminarile ootame kõiki huvilisi, sealhulgas finantsinimesi, müügitöötajaid, ettevõtte juhte. Osalemine on tasuta, kuid kohtade arv on piiratud, mistõttu palume end registreerida lingil.
Seminari ajakava
10.00 Hommikukohv ja suupisted
10.15 Janek Popell, Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor ettevõtlusõppe moodulijuht, Tarneahela akadeemia eestvedaja, ettevõtja
10.30 Imre Marjapuu, Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor vilistlane, Viciunai Baltic OÜ müügidirektor
11.00 Triinu Tapver, rahandus- ja majandusteadlane, Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor ärianalüütik, AS Mainor ärianalüütik, ettevõtja
11.30 mõtete vahetus
Kõrgkoolilt ettevõttele on Eesti Ettevõtluskõrgkooli Mainor ürituste sari, kus kõrgkool kaasab tunnustatud õppejõude ja eksperte ning tutvustab parimaid, praktilise väärtusega lõputöid Ülemiste City kogukonnale.